Reklamacje i zwroty

WYMIANA

W sklepie DekumDekum.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 5-ciu dni od otrzymania przez nas przesyłki. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.

ZWROT

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie DekumDekum produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu/wymiany – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. Proszę nie czekać na odpowiedź po wysłaniu formularza tylko od razu przejść do kolejnych etapów. Formularz jest informacją dla nas o chęci zwrotu. Nie udzielamy odpowiedzi na wysłane formularze.

Następnie produkt proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy Art-Atak ul.Katowicka 154B 41-500 Chorzów wraz z: wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu”

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem)

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!)

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza zwrotu/reklamacji – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Proszę nie czekać na odpowiedź po wysłaniu formularza tylko od razu przejść do kolejnych etapów. Formularz jest informacją dla nas o chęci reklamacji. Nie udzielamy odpowiedzi na wysłane formularze.

Następnie produkt proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy Art-Atak ul.Katowicka 154B 41-500 Chorzów wraz z: wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu”

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Wszystkie towary sprzedawane z opisem Wyprzedaż są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), DekumDekum.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Reklamacje toreb rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

DekumDekum.pl nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Zaloguj się

Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe